Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

velleman k8200 mainboard

Posted by HonzaCerny 
velleman k8200 mainboard
November 18, 2015 07:43AM
Ahoj,

mám nějaký problém na této základní desce (velleman k8200 mainboard) extrudér i vyhřívací deska nejdou rozehřát. Extrudér ukazuje teplotu cca 131°C a deska 0°C. Odpory na termistorech jsem měřil a byli ok. Manuální ovládání posuvů také nefunguje, jen osa Z zajede domů. Asi jsem tam něco zvrtal a zkratoval, nevím. Je tu někdo, kdo by byl ochotný se na tu desku podívat a říct mi co je tam špatně, co je třeba vyměnit, nebo popřípadě kup si novou základovku. Samozřejmě né zadarmo. Jsem student a nemám moc času a té elektronice tolik nerozumím a nechci udělat více škody než užitku.

Za každou radu budu moc rád. Pokud jsem ve špatném topicu, tak tento příspěvek prosím přesuňte na správné místo.

Díky Honza smiling smiley
Re: velleman k8200 mainboard
November 19, 2015 04:40AM
Ahoj, jsem z Prahy. Kouknout by se dalo. Taky mám K8200 a rovněž mi na jedné desce přestala měřit teplotu.
dan
Re: velleman k8200 mainboard
November 20, 2015 02:44AM
Az bede nejhur, muzu se na ty desky mrknout, pokud to nejak vylozene nehori grinning smiley Jsem z HK. Mam za to, ze tam je nejaky obycejny Sanguinololu ne? Na tom snad nemuze ani nic odejit grinning smiley


_______________
Rebel ? winking smiley
[rebelove.org]
Re: velleman k8200 mainboard
November 20, 2015 08:53AM
Prometheuss Poslal jsem ti PM.

dan nevím nevím, já myslím, že jsem tam něco zkratoval. Uvidím jestli mi Prometheuss dokáže pomoct( jsem také z Prahy) a když tak se rád obrátím na tebe smiling smiley
dan
Re: velleman k8200 mainboard
November 20, 2015 11:48AM
Chtel jsem tim rici to, ze ta deska je vcelku snadno opravitelna i v pripade, ze si "vyhulil" procesor smiling smiley


_______________
Rebel ? winking smiley
[rebelove.org]
Re: velleman k8200 mainboard
November 20, 2015 01:02PM