Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

problém s nastavením X,Y

Posted by povic 
problém s nastavením X,Y
March 20, 2016 11:39AM
Ahoj chlapci netušim jestli se to tady někdy řešilo, ale jsem začátečník a mám problém s nastavením osy X a Y u prusa I3 1.75.
Postavil jsem si jednu k originálu a potřeboval bych poradit s nastavením velikosti ozubených pohonů řemenic.
Prusa používá menší velikost řemenic než jsem zakoupil já [www.jrc.cz]
Tyto z Rebel II jsou podstatně větší a potom mi samozřejmě nesedí výsledná velikost na XaY vůči zadání (všechno je hlubší a širší)
Existuje nějaké snadné řešení tohoto problému přímo v nastavení firmware nebo v software (slicer)?
Díky moc za jakokoliv radu.
Re: problém s nastavením X,Y
March 20, 2016 05:34PM
[prusaprinters.org]

stačí zadat jen hodnoty a vyhodí ti to co potřebuješ....
Re: problém s nastavením X,Y
March 20, 2016 06:24PM
Díky, tuhle jsem už našel, ale jsem z toho docela jalovej, vůbec nevim jak se mám dobrat k těm správnejm hodnotám na jednu otáčku a vůbec nevím kam ty získané hodnoty potom narvat. Ve sliceru na OSx jsem žádné podrobnější nastavení pro tiskárnu nenašel. Neexistuje třeba tabulka kde je popsaná tahle řemenice? Třeba na jednu otáčku je to XXmm a orig prusa má na otáčku XYmm?
Re: problém s nastavením X,Y
March 21, 2016 06:03AM
tyto hodnoty se zapisují do firmwaru nebo pokud používáš třeba Repetier-Host tak do EEPROM.

V tom odkazu co si poslal je všechno napsaný. Záleží jen jestli máš driver A4988 nebo DRV8825.

Podle těch hodnot tam buď dáš 100 kroku na otáčku u driveru A4988 nebo 200 u DRV8825.
Re: problém s nastavením X,Y
March 23, 2016 05:59AM
Quote
Tony3
tyto hodnoty se zapisují do firmwaru nebo pokud používáš třeba Repetier-Host tak do EEPROM.

V tom odkazu co si poslal je všechno napsaný. Záleží jen jestli máš driver A4988 nebo DRV8825.

Podle těch hodnot tam buď dáš 100 kroku na otáčku u driveru A4988 nebo 200 u DRV8825.