Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Potíže s elektronikou

Posted by tonda112 
Potíže s elektronikou
May 08, 2014 12:56PM
Zdravým
Jsem nováček ve oboru stavba 3D tiskárny stavím Model Průša a nevým si rady s elektronikou jak jí mam dát přesne dohromady.
Dnes jsem dostal
arduino mega 2560
ramps ramps 1.4
Pololu DRV8834
a 5x krokové motorky sx 17-0905
plus endstopy
ale nevím si rady se zapojením potřeboval bych radu jak celou elektroniku správně složit ale zároveň i jak ji následně oživit a poprve roztočit všechny krokové motory neboť až do nedavna se mi to nepodařilo také bych potřeboval nějaký solidní program na 3d tisk a nevím zda je třeba do arduina nahrat nějaký zakladní fineware.
A pokud možno napište nějaké odkazy kde by se mohli dat sehna nějaké návody.

Moc vam děkuji za radu
Re: Potíže s elektronikou
May 08, 2014 01:27PM
zkus se podivat na reprap wiki, plus samozrejme forum.
do arduina se nahrava firmware urceny pro tiskarny (napr repetier, marlin atd.). Nasledne se pouziva software na rizeni tiskarny (napr repetier). Pro rezani objektu na jednotlive vrstvy se pouziva nejaky slicer.

Co se tyka zapojeni, urcite si neco nacti, neni to komplikovane, jenom si to chce dat pozor, at si zbytecne nic neznicis.

Jinak prusa modelu je vice, ale elktroniku muzes na vsechny pouzit stejnou.
Re: Potíže s elektronikou
May 08, 2014 02:09PM
To už jsem zkoušel ale nepodařilo se mi to sprovoznit.
Re: Potíže s elektronikou
May 08, 2014 02:43PM
Buď konkrétnější.

Spíš se pochlub, co ti funguje smiling smiley

Podařilo se ti nahrát firmware do Arduina?
Máš zapojenou elektroniku?
Připojené drivery?
Točí se ti krokáče?



Edited 1 time(s). Last edit at 05/08/2014 02:46PM by majkl.


3draty.cz - celokovový hotend
Re: Potíže s elektronikou
May 08, 2014 02:46PM
Krokače se netoci nevim jak je mam rozbehnout a fimware se mi podarilo nahrat
Re: Potíže s elektronikou
May 08, 2014 02:47PM
[www.youtube.com]