Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Soubory plastů na Prusa i3

Posted by PazziCZ 
Soubory plastů na Prusa i3
February 14, 2013 01:46PM
Zdravím,

chtěl bych si postavit svůj první RepRap a rozhodl jsem se pro Prusa i3 (čistě z důvodu, že je novější). Našel jsem si někoho, kdo mi vytiskne plasty, ale musím si sám sehnat soubory. Jsem začátečník a nerad bych poslal špatné nebo nějakým způsobem poškozené soubory, proto se obracím na Vás (pokud mi teda neporadíte, že si mám raději složit i2 kvůli lepší dokumentaci).

Na githubu jsem našel tohle, ale jsem mírně zmaten: [github.com]
1. přestože na ně sám Průša odkazuje, nejsem si jistý, zda jsou tyto soubory správné (editují je uplně jiní lidi)
2. pokud by správné byly, mám si vzít soubory z "box_frame" nebo "mini"
(v "mini" jsou soubory už v *.stl, ale nevím, zda to třeba není nějaká mini verze i3)

Taky jsem našel [www.reprap.org]
pokud bych bral kusy odtud, co jsou to ty Extra kusy v druhé části dokumentu? Hádám, že to nejsou části na extruder, který zde taky chybí (asi bych si sehnal už složený)

A tady [www.thingiverse.com] je tisknutelný rám. Je dobrý nápad si ho nechat vytisknout nebo bude lepší použít dřevěný/hliníkový?

Předem díky za odpovědi,
PazziCZ
Re: Soubory plastů na Prusa i3
February 16, 2013 03:09AM
Ahoj PazziCZ,
a) i3 je dobrá volba, člověk má jít s dobou smiling smiley
ad 1) jsou to správné soubory. Kvůli tomu existují verzovací systémy jako Git, aby na jedné věci mohlo pracovat víc lidí najednou. Buď si jist, že všechny úpravy nakonec Průša schválil, nebo u něj přispěvatelé požívají takové důvěry, že jim dal přístup do své repozitoře na githubu.
ad 2) Správná varianta je "box_frame", kde si *.stl musíš sám vygenerovat z *.scad-ů. "Mini" je zmenšená verze (tisková plocha jen 100x100x100), viz thingiverse.com/thing:41179
b) Extras na té španělské wiki jsou části na extruder. Stejně u Průši je adresář extras s díly na extruder.