Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.

Posted by Marshallin 
Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.
February 17, 2014 03:44PM
Zdravím,

Hledám dobou duši která by mi vytiskla plastové díly na tiskárnu REPRAP i3. Materiál a poštovné(puls neco na pivo) samozřejmě zaplatím.

Jsem student VS školy v Brně a chtěl bych si postavit tiskárnu pro osobní účely(a kvůli diplomke). Bohužel na celý kit nejsou peníze tak to chci stavět doma na koleně.

Děkuji za odpověď
Re: Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.
February 17, 2014 06:04PM
Nechci uplne prudit, ale uprimne, kdyz pocitam nejakou prumernou cenu vytistenych dilu, tak tiskar na tom ma oproti ceny materialu cca 1000kc , plus cena elektriny a cas, ve vysledku to znamena, ze by musel tiskar pracovat za cca 40kc na hodku. To nepocitam, ze se vse nepodari vytisknout na prvni pokus. Nemluve o amortizaci tiskarny.
Proc ma byt tedy tiskar ten kdo pracuje za cca 30kc za hodku a jeste se to jeho zakaznikum zda moc?
Re: Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.
February 18, 2014 07:36AM
Bajn :

Ahoj, byl jsem smiren s tim ze to neco bude stat. Nemam s timto moc zkusenosti a nemam prehled kolik to stoji. Jedine co vim je kolik to stoji uz vytiskle na ebuy. Ale radsi bych si kdyz tak priplatil a nechal to vytisknout u nekoho co vi co dela v Cesku. Taky jsem ted obdrzel info ze mam radsi stavet model rebel tak musim najit kolik je potreba materialu tam ....
Re: Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.
February 18, 2014 09:04AM
seznam Dilu na rebela najdes tady [docs.google.com] a nekoho z ceska nebo i z brna najdes tady [goo.gl]
a forum o rebelovy je tady [www.rebelove.org]

Edited 1 time(s). Last edit at 02/18/2014 09:05AM by 999999333.
Re: Zadost o pomoc, tisk dilu na i3.
February 18, 2014 09:21AM
Marshallin: No ono hlavne asi tu mou narazku pochopi lide co uz se tu vyskytuji dele. Kazdopadne info pro tebe: ac se to nezda, tak plasty nejsou nejdrazsi veci na tiskarne a vicemene cena kolem 1500 odpovida.