Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Výběr konstrukce

Posted by Kuba5 
Výběr konstrukce
August 21, 2014 05:06AM
Zdravím,
rozhodl jsem se pro stavbu 3D tiskárny.
Už mám doma pár věcí, protože jsem začal stavět takový homemade plotter, ale nakonec jsem se rozhodl, že na to asi kašlu a začnu rovnou s tiskárnou.
No, co tedy už mám doma: Arduino Mega + RAMPS 1.4, 3ks motorů SX17-1005, 3ks A4988, vyzkoušený 400W PC zdroj, 3 pružné spojky + nějaké závitové tyče M8 a pár nerezových tyčí 8 mm a 6 mm, nicméně nejsou moc hlazené.
No základ bych tedy měl, k samotnému řízení tiskárny bych musel dokoupit jen 2 motory, 2 drivery a asi už jen věci přímo pro tiskárnu, jako podložka, hotend atd..
Bohužel mám hodně nízký rozpočet, jsem student a mám hodně malý příjem.
Jakou konstrukci tiskárny byste mi doporučili a kolik by tak mohla celkově stát, kdybych nemusel kupovat věci, které už mám?
Nejspíš mi kamarád prodá konstrukci Prusa i3, ale ještě to není jisté a kdyby ne, tak i3 stavět nebudu z důvodu ceny rámu, opravdu se mi nechce dávat tisíc korun navíc jen do rámu.
Co stará verze, i2?
Díky
Re: Výběr konstrukce
August 22, 2014 04:33AM
Tak jsem na aukru našel docela výhodně plastové díly na průšu i3 (900,-), problém u i3 je ale pořád rám, nechci za stolek a rám dát vyšší cenu, než za plastové díly.
Někdo mi poradil, abych postavil Rebela II, to je taky možnost, přece jen by to asi furt vyšlo levněji než i3.
Každopádně nejlevněji by vyšlo průša i2, je to už sice starší, ale není tam žádný rám, takže se platí jen za tyče (nějaké doma mám), plastové díly a vlastně ještě stolek.
Re: Výběr konstrukce
August 22, 2014 04:44AM
tak nekňuč kup si profily z ehlinik.cz postav si rebela2 a máš.. nevím proč to takhle probíráš.. 3D tiskárna není levná záležitost.. a pro někoho kdo ve stádiu studia si nejni schopnej našetřit 1000,- kč na hliníkovej rám nebo třeba 650,- za ocelovej rám.. tak už pak nechápu vůbec nic...
Re: Výběr konstrukce
August 24, 2014 06:44AM