Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Mechanika 3d tiskárny

Posted by nazdarek1980 
Re: Mechanika 3d tiskárny
February 23, 2015 01:10PM
To já samozřejmě uplně přesně nevím, jak robustní kce je potřeba na 3d tiskárnu. Jsem v tomhle zatím začátečník. Ale předpokládám, že čím robustnější (myslím pevnější né co nejtěžší) tím můžu používat větší rychlosti a spoléhat na větší přesnost.

Je taky otázka, na kterou by se mi líbila obsáhlejší debata hlavně místních odborníků a lidí ze zkušenostmi s 3d tiskánama. Je lepší mít konstrukci spolenou na pevno hliníkovými a kovovými spojkami nebo právě plastové spoje slouží jako tlumení vibrací, které by se jinak přenášely celou konstrukcí.

Edited 1 time(s). Last edit at 02/23/2015 01:12PM by nazdarek1980.
dan
Re: Mechanika 3d tiskárny
February 23, 2015 02:15PM
Quote
nazdarek1980
........... Z tištěných dílů jsem trochu rozladěn, né všechny díly vypadají od pohledu kvalitně vytištěné a o přesnosti taky docela pochybuji.....................

Uprime receno na krase dilu pro jejich funkcnost nezalezi. Pokud by si tiskari dilu napsal, ze chces vystavni dily, ze nebudou primarne slouzit na tisk, ale na kochani se jimi, tak ti je urcite vytiskne dle pozadavku a za patricnou cenu, ktera na krasu zdvojnasobi dobu tisku.

a presnost? pokud se nekdo nesekne v kalibraci tiskarny a nevytiskne ti je o 10% mensi, tak ver tomu, ze to fungovat bude. Cela konstrukce a jeji pruzna koncepce tistenych dilu ma svuj vyznam a jeden z duvodu je hlavne eliminace drobnych nepresnosti tisku. Zrobusnenim a spevnenim nekterych dilu muzes naopak vlastnosti tiskarny zhorsit, je to X krat overeno. Pokud chces stavet neco robusniho, tak to postav cele z kovu a vyprdni se na tistene dily.


_______________
Rebel ? winking smiley
[rebelove.org]
Re: Mechanika 3d tiskárny
February 23, 2015 02:28PM