Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Micro

Posted by jonnie 
Micro
April 11, 2014 04:39AM
Iedereen hier zal hem wel gezien hebben, maar toch..

De Micro 3D printer die binnen 1 dag op kickstarter meer dan $1.000.000,- ophaalde.

Volgens mij wordt dat straks alleen al een leuk dingetje voor de onderdelen of om te tweaken.


[www.filamentenmeer.nl]

ABS filament in 40+ colors,
Flexible filament in 5 colors,
HIPS filament in 8 colors,
Metal PLA filament in 3 colors,
Nylon filament in 3 colors,
PETG filament in 6 colors,
PLA filament in 40+ colors.
PVA filament.
Wood filament in 2 colors..

Like us on Facebook:[www.facebook.com]
Re: Micro
April 11, 2014 06:24AM
Geloof alleen niet dat de gemaakte reclame klopt. Want de tijdsduur blijft nog met printen.


Mendelmax 1.5, E3D v6, ramps 1.4, drv8825, kapton heated bed (working)
Sparkcube 1.1, e3d v6, radds 1.5, raps128, 12864 lcd, octoprint (build and testing)
Sparkcube 1.1 XL, radds 1.5, raps128, lcd, fsr autobed, octoprint on odroid (building)
Re: Micro
April 29, 2014 09:58AM
Ik heb hem ook besteld maar helaas pas levering februari 2015.
Daarnaast zie je dat hij heeeeeel erg langzaam print. Dat viel me achteraf wel tegen. Zelf loop ik al heel lang met het idee om een micro printertje te maken en nu gisteren een basis gemaakt. Op mijn site zie je meer info: [www.builda3dprinter.eu]

Het is nog maar een proof of concept. Later ga ik deze verfijnen (vandaar de V1) zodat je nog groter kan en goedkoper met dezelfde kleine buitenmaten. Idee is wel dat deze net zo snel is als zijn grotere broer.


Builda3Dprinter.eu Your one-stop-shop for 3Dprinting and home of the Kossel Delta printers.
Attachments:
open | download - 2014-04-28-20.59.23.jpg (169.1 KB)
Re: Micro
May 02, 2014 06:47AM
Zelf vind ik delta printers gewoon niet mooi, maar ze zijn wel geweldig.

Die vind ik er ook erg cool uitzien met dat roze/zwart!

Ik hoop er meer over te lezen en als je nog een verkoopkanaal zoekt voor de Kossel, stuur me even een berichtje winking smiley


[www.filamentenmeer.nl]

ABS filament in 40+ colors,
Flexible filament in 5 colors,
HIPS filament in 8 colors,
Metal PLA filament in 3 colors,
Nylon filament in 3 colors,
PETG filament in 6 colors,
PLA filament in 40+ colors.
PVA filament.
Wood filament in 2 colors..

Like us on Facebook:[www.facebook.com]
Re: Micro
May 02, 2014 07:08AM
Quote
jonnie
Ik hoop er meer over te lezen en als je nog een verkoopkanaal zoekt voor de Kossel, stuur me even een berichtje winking smiley

Euh, mijn site is Builda3dprinter.eu dus met dat verkoopkanaal zit ik al wel goed. winking smiley Evengoed bedankt voor het aanbod! Wie weet wat er in de toekomst nog kan gaan gebeuren.


Builda3Dprinter.eu Your one-stop-shop for 3Dprinting and home of the Kossel Delta printers.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login