Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Marlin: Inverted end-stops ?

Posted by Replace 
Marlin: Inverted end-stops ?
August 27, 2014 02:54AM
Wat doet deze parameter precies?
inverted endstops...


Thomas


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Re: Marlin: Inverted end-stops ?
August 27, 2014 12:44PM
Hiermee kan je de logica van je endstops omdraaien. Als je endstop gesloten is maar je software ziet hem open kan je hem hiermee in de software omkeren.
je kan dit testen door M119 naar je printer te sturen, je krijgt dan de status van je endstops.

Lukt je RMDP project een beetje?

Edited 1 time(s). Last edit at 08/27/2014 12:48PM by gforce1.
Re: Marlin: Inverted end-stops ?
October 22, 2014 08:15AM
Bedankt. De m119 was belangrijk voor mij !

De RMDP staat nu op een lastig punt.

De bouw is klaar. De bed calibratie ook, maar de flow door de hotend wil niet lukken.
De force in de bowden beweegt ook nog eens de hotend. Ik zie dat de hotend borging al aan het deformeren is.
Vanaf het begin riep ik al dat de Czar onderdelen bagger zijn. Maar de bowden is impliciet een factor die in mijn ogen de precizie niet ten goede komt.

Maar met de kennis van nu heb ik eindelijk mijn Orca kunnen herbouwen. (Andere project)
Die loopt nu ook op Arduino / Ramps en daar heb ik intussen zoveel ervaring met Ramps en Repetier door opgedaan dat ik weer met goede moed aan de Delta ga werken.
Ik kan nu ook meteen verbeterde onderdelen voor de delta printen want mijn Orca doet het weer :-)
Dus ik begin met een nieuwe ophanging van de J-head.


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login