Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

software voor windows ce?

Posted by gforce1 
software voor windows ce?
February 14, 2015 01:24PM
Hallo,

Ik ben via mijn werk in het bezit gekomen van een webpanel met touch screen. Hier staat windows ce op.
Ik heb al geprobeerd om slicer, cura en repetier te installeren, maar dit gaat niet.
Is het eigenlijk wel mogelijk om hier geschikte software voor besturing en slicen op te zetten?

Groetjes
Hans
Re: software voor windows ce?
February 14, 2015 04:40PM
Je kan kijken of de sources van de verschillende pakketten beschikbaar zijn en daarna of er een compiler beschikbaar is zodat je eea zelf kan compileren om te draaien op je windos ce.

Ik zag bijv dat slic3r via perl draait en er is perl beschikbaar voor CE, geen idee of dat gaat werken.
Re: software voor windows ce?
February 16, 2015 04:40PM
Ik zou eens op internet kijken voor een linux build voor erop winking smiley
Re: software voor windows ce?
February 17, 2015 01:09AM
Quote
Bertsjuhn
Ik zou eens op internet kijken voor een linux build voor erop winking smiley
Heb ik ook al aan zitten denken. Eerst maar eens kjken of dit gaat.
Re: software voor windows ce?
February 17, 2015 07:12AM
Om welk panel gaat het? Deze panels hebben vaak een minimum aan cpu en ram, al helemaal geen videokaart. Ze zijn dus niet echt geschikt om mee te slicen, tenzij je hééél veel geduld hebt spinning smiley sticking its tongue out.

Printer aansturen, zal alleen lukken als je de benodigde drivers (met de goede versies) erop kan krijgen. Ik betwijfel of dat zal lukken, ik had al redelijk veel moeite om het werkend te krijgen op een Android TV stick met Linux.

Misschien kan je hem wel gebruiken om een RPI web interface weer te geven?
Re: software voor windows ce?
February 17, 2015 08:55AM
het is wel erg minimaal kwam ik achter.

cpu: 533Mhz AMD
memory: 256 mb
internal rom HDD: 128 mb cfc
expandable rom HDD: cfc
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login