Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

MK3 heatbed aluminium

Posted by sander91 
MK3 heatbed aluminium
September 24, 2014 01:44PM
Ik kwam laatst het MK3 heatbed tegen en vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee heeft. Ik gebruik nu zelf een mk2 heatbed met de beroemde IKEA spiegel erbovenop. Dit werkt goed maar het mk3 heatbed spreekt mij wel erg aan. Linkje:
[www.robotdigg.com]

Voor de prijs van het heatbed zelf hoef ik het niet te laten om het te proberen maar de totaalprijs met verzendkosten houd me nog tegen om er 1 te kopen.
Re: MK3 heatbed aluminium
January 16, 2015 02:35AM
Dit PCB [reprap.me] 200x300 bordje zal waarschijnlijk op de nieuwe printer terechtkomen iemand ervaring met een alu bord.
Wat kan men bovenop het bord best plaatsen glas aluminium beiden bedekt met kapton andere materialen?

Ben wel van plan om meerdere platen te gebruiken zodat ik na een print de bovenlaag kan verwijderen en een nieuwe lege plaat plaats zodat ik direct verder kan printen terwijl het andere stuk afkoelt.

Edited 3 time(s). Last edit at 01/16/2015 02:42AM by SnelleD.
Re: MK3 heatbed aluminium
January 16, 2015 10:17AM
Hij is wel uitverkocht, ik zou bij RobotDIGG even informeren wanneer hij weer beschikbaar is. Ik denk dat hij alleen maar beter is dan de originele MK2, maar raad je alleen aan te kopen als je huidige bedje niet meer wil.


http://www.marinusdebeer.nl/
Re: MK3 heatbed aluminium
January 16, 2015 02:19PM
Zijn er nog andere bedjes die dit formaat hebben? Want de bedoeling is om grotere stukken te kunnen printen.

Edited 1 time(s). Last edit at 01/16/2015 02:19PM by SnelleD.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login