Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

printer lashmaze resultaten

Posted by Frans@France 
printer lashmaze resultaten
April 08, 2014 04:48AM
Ik heb deze test gedaan op mijn I3 [www.thingiverse.com] Misschien leuk/aardig/zinvol als andere ook hun resultaten posten? Mogelijk dat betere resultaten van sommige helpen om printers aan te passen cq te snappen welke onderdelen aanpassen voor betere resultaten zorgen.

Gerepareerd met netfabb, daarna gesliced met slic3r. Geprint op een standaard I3 (kit charlies3dtechnology) zonder aanpassingen, aan een tafel vast geschroefd en de z-plate met een extra houten ombouw ondersteunding.

Print in ABS met een PEI bed op 122 en j-head 0.35 nozzle op 235. 0,2mm laag dikte. Perimeters speed 100/ small 80
Extruder is de standaard (voor deze kit) Greg's Hinged Extruder.

Meten was lastig maar niet zo lastig als deze print van de print-bed afkrijgen smiling smiley

Resultaat:
X-axis lash = 0.09mm
Y-axis lash = 0.07mm

Edited 2 time(s). Last edit at 04/08/2014 04:53AM by Frans@France.
Re: printer lashmaze resultaten
April 09, 2014 09:57AM
Gaan we doen.
Om prints van het bed te halen gebruik ik sinds kort een paletmes, gekocht bij de lokale kunstschilder toko.
Ding heeft een ronde punt, is flinterdun en flexibel. Werkt helemaal fijn....
Re: printer lashmaze resultaten
April 09, 2014 11:25AM
Quote
Evbeurdn
Gaan we doen.
Om prints van het bed te halen gebruik ik sinds kort een paletmes, gekocht bij de lokale kunstschilder toko.
Ding heeft een ronde punt, is flinterdun en flexibel. Werkt helemaal fijn....

Ik gebruik indien nodig een plamuurmes maar die PEI plaat is redelijk te buigen. Dus ik buig het licht en vervolgens met perslucht probeer ik het eraf te blazen en tegelijkertijd die PEI plaat af te koelen. Als ik echt de tijd heb dan laat ik die PEI plaat gewoon afkoelen maar ook dan is vaak de plamuurmes alsnog nodig.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login