Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

3d print meetup 18 juli bij Bouwkeet Makerspace te Rotterdam

Posted by ultibrain 
3d print meetup 18 juli bij Bouwkeet Makerspace te Rotterdam
July 03, 2016 04:22PM
Hallo allemaal,

Ik wil jullie graag van harte uitnodigen op de 3d print meetup bij de Bouwkeet in Rotterdam. De BouwKeet is een nieuwe makerspace, ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik ben heel nieuwsgierig en ik hoop jullie ook.

Bedoeling van de meetup is het delen van kennis. Je kan je eigen printe rmeenemen en anderen je projecten laten zien. Mijn ervaring is dat je op de meetups altijd weer wat nieuws te weten komt over 3d printen.

Datum: maandagavond 18 juli 2016
Tijd: vanaf 18:00
Locatie: Schiedamseweg 240, Rotterdam

(BouwKeet is goed bereikbaar met metro; uitstappen bij Marconiplein. Met de tram lijn 4 of lijn 8; halte Zeilmakerstraat)

Je kan je op de volgende link aanmelden: [www.3dhubs.com]

Dit is mijn eerste post op het reprap forum. Daarom nog even iets over mezelf. Ik ben een 44 jarige ICT-er uit Rotterdam. Ik print eigenlijk alles wat los en vast zit. Het is een leuke hobbie. Ik ben sinds 2 jaar in het bezit van een Ultimaker 2 printer, en heb inmiddels ook een extended staan. Ik heb een extra hoge Kossel XL (printbare hoogte 50cm). En een minikossel voor de kinderen. Ik print veel via 3dhubs, en daarmee kan ik de kosten wat omlaagkrijgen. Ik werk met de pakketten Rhino, ZBrush, T-Splines en Cura.

Door meetups te organiseren hoop ik anderen enthousiast te krijgen voor de maker beweging. Omdat ik vind dat je beter zelf iets kan maken dan alles te importeren uit het verre oosten.

Hopelijk tot ziens op de meetup!

Merijn

Edited 3 time(s). Last edit at 07/03/2016 04:26PM by ultibrain.
Re: 3d print meetup 18 juli bij Bouwkeet Makerspace te Rotterdam
July 18, 2016 06:16AM
Nog even een kleine reminder voor vanavond! We vinden het gezellig als er ook mensen uit de reprap community komen. Ik neem zelf mijn Kossel Mini mee.... Vanavond eens bekijken hoe ik die kan verbeteren.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login