Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Aanpassing forum

Posted by Wvantoorn 
Aanpassing forum
April 10, 2014 05:24PM
Beste mede rappers,

Het forum is under construction, we zijn het aan het aanpassen, en mocht je iets zien wat je anders wil zien, laat het even weten. Helaas heb ik geen plaatjes bij de sub groepen kunnen krijgen, omdat het aangepast is door een admin.
Maar we zijn er mee bezig, voor nu zijn Jochem elf, patje, ohmarinus en myself in de werkgroep, en ik zou het leuk vinden om nog een paar extra leden in de groep te krijgen.

Maar het ziet er al wat beter uit dacht ik, de topics moeten nog worden verplaatst en zoals de FAQ en tuorials nog ingevuld worden en moeten wel wat huisregels worden opgesteld om alles fair en netjes te houden. Dit alles uiteraard in goed overleg, want we willen samen onze kennis delen en anderen helpen.

Gr. Wilco


Mendelmax 1.5, E3D v6, ramps 1.4, drv8825, kapton heated bed (working)
Sparkcube 1.1, e3d v6, radds 1.5, raps128, 12864 lcd, octoprint (build and testing)
Sparkcube 1.1 XL, radds 1.5, raps128, lcd, fsr autobed, octoprint on odroid (building)
Re: Aanpassing forum
April 10, 2014 05:32PM
ziet er goed uit!
Re: Aanpassing forum
April 11, 2014 02:47AM
Helaas ga ik het qua tijd nu even echt niet redden om mee te doen in de werkgroep. Topics verplaatsen lijkt me op zich wel erg leuk.
Mocht snelheid daarmee niet uitmaken , wil ik mezelf alsnog graag aanmelden smiling smiley


[www.filamentenmeer.nl]

ABS filament in 40+ colors,
Flexible filament in 5 colors,
HIPS filament in 8 colors,
Metal PLA filament in 3 colors,
Nylon filament in 3 colors,
PETG filament in 6 colors,
PLA filament in 40+ colors.
PVA filament.
Wood filament in 2 colors..

Like us on Facebook:[www.facebook.com]
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login