Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Heide ICT Filament?

Posted by Ohmarinus 
Heide ICT Filament?
May 13, 2014 12:19PM
Hi guys, ik zie altijd op marktplaats advertenties van HeideICT voorbij komen. Ze claimen een eigen recept voor PLA te hebben...

Nu zie je daar op marktplaats elke willekeurige verkoper zijn filament aanbieden onder de noemen 'hoogwaardig' en 'het beste', nou , het zal wel. Die Nederlandse kooplui zouden eens naar het buitenland moeten kijken... Al die termen zijn toch niks meer waard?..

Anyway, ik ben erg benieuwd of er hier leden zijn die bij HeideICT filament hebben besteld, en dan met name het 1.75 PLA filament. Ik heb nu al van een aantal leveranciers PLA filament gebruikt, de een beter dan de ander, en aangezien HeideICT daadwerkelijk claimt dat ze beter PLA hebben, en er ook wat datasheets bij hebben staan, denk ik er over na om wat bij ze te bestellen als proefje.

Van MTB3D heb ik ook nog niet zoveel gehoord. Met Filamentenmeer was ik tevreden (repraper filament), maar over de andere leverancier (Siridi 3D) kan ik nergens iets vinden op het web, dus daar ben ik een beetje huiverig voor.

Dit is de site van HeideICT:
[heideict.nl]

Btw, dit is geen reclame! Ik heb nog nooit zaken met ze gedaan, wel heb ik ze vandaag een mailtje gestuurd met de vraag hoeveel gram filament er op 1 rol zit, dat is niet op- te maken uit de site.
Re: Heide ICT Filament?
May 13, 2014 01:53PM
er zit 750 gram op een rol.
Het staat net boven de datasheet. Alleen bij de fluor kleuren.
Re: Heide ICT Filament?
May 24, 2014 10:03AM
Alright ik heb wat rollen besteld, had nog wat te goed van iemand en die heb ik het laten bestellen winking smiley

Heb er nu groen in zitten. De toleranties zijn niet optimaal, maar het plastic print eigenlijk direct al vrij goed, de kleur groen is erg mooi en het plastic hecht goed aan het printbed.

Wel prijzig, maar we zullen zien of dat het waard is.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login