Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Bug in forum?

Posted by Frans@France 
Bug in forum?
January 17, 2015 06:29AM
Het valt mij op dat ik regelmatig nieuwe postings mis in de Nederlandse sectie. Ik denk dat ik nu weet waar het aan ligt. Na de herindeling van de secties kent op de en of andere manier het forum die indeling niet in samenhang met mijn account. Hierdoor weet het ook niet of een posting in een sectie nieuw is of niet.

Dit probleem valt direct op als je een sectie voor de eerste keer in gaat. Alle postings in die sectie worden als nieuw gemarkeerd maar 1 nivo hoger staat er niets aangegeven.

Dus ik sta in "Dutch User Group" en ik ben nog nooit in bijvoorbeeld "Algemeen" geweest. Als iemand nu iets post in "Algemeen" dan wordt voor mij NIET zichtbaar dat er een nieuwe posting is in "Algemeen".(met een rood cijfer 1, als 1 nieuwe posting) Pas nadat ik een eerste keer in "Algemeen" heb gekeken zal de forum software mij daarna verder op te hoogte houden van nieuwe postings in "Algemeen"

De oplossing was om alle secties onder "Dutch User Group" af te gaan en indien nodig als "alles als gelezen" te markeren. Zodra ik dat gedaan had werd ik correct op te hoogte gehouden als er een nieuwe posting was. Mogelijk een tip voor andere grinning smiley
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login