Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

HELP HELP Onderdeel kapot van printer.

Posted by amorf 
HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 20, 2015 06:13PM
HELP HELP HELP

Wie kan mij helpen mijn kids hebben even gespeeld op mijn hobby zolder en hebben professioneel mijn bureau gesloopt
en dat inclusief een 3d printer die naar beneden is gevallen.
Ik heb een paar enkele onderdelen nodig die kapot zijn gegaan wie zou die willen printen voor mij A.U.B. uiteraard tegen betaling.
ik heb de onderdelen toegevoegd het gaat om het deel waar de extruder mee vast gezet word en een h (zo noem ik het) om de stop vast te zetten.
Alsat u blieft wie kan mij hier mee helpen ik kan zelf niet meer printen nu
Of als u een adresje weet waar ik deze onderdelen kan laten printen heel erg graag
Ik woon zelf in overijssel als daar iets of iemand is die kan helpen HEEL ERG GRAAG
Het gaat hier om een onderdeel voor de reprap Prusa Mendel iteration 2

Edited 1 time(s). Last edit at 10/20/2015 06:50PM by amorf.
Attachments:
open | download - [email protected] (87.5 KB)
open | download - [email protected] (19.5 KB)
open | download - [email protected] (28.3 KB)
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 21, 2015 05:27AM
Ik zit te ver weg want anders had ik het wel voor je gedaan. Is het niet beter om ook de stl files te plaatsen? Dan kan iemand die direct downloaden en printen, nu moet die persoon op zoek naar de correcte bestanden.

adres om te printen misschien via 3dhubs.com?
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 21, 2015 01:57PM
wat kost mij het om onderdelen te lat en printen en verzenden dan naar mij toe
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 22, 2015 01:01AM
Het is mij niet duidelijk wat er nu allemaal stuk is.

Ik wil wel een poging wagen, als je mij de stl files toestuurt.
No cure no pay :-) EN dan voor alleen de porto kosten. Dat filament kost geen drol.

Thomas

Edited 1 time(s). Last edit at 10/22/2015 01:02AM by Replace.


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
jcr
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 23, 2015 10:21AM
Afgaande op de plaatjes is er een endstop houder stuk (de "h") en kan je o.a. in josef's repo vinden, maar...

Die hotend klem is een beetje raar en niet zo heel erg standaard. De enige keer dat ik die tegengekomen ben is op een nextdayreprap printer. Gelukkig bieden zij een downloadbare zip file met daarin alle benodigde STLs, waaronder dus de hotend klem én weer die endstop houder. Ben je in een keer gered.
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 24, 2015 07:43AM
Als je nog iemand zoekt om ze voor je te printen, ik heb hier 2 3D Printers staan (daarmee heb ik het geluk dat ik kapotte onderdelen altijd op de andere kan printen)

Aan te raden om die endstops altijd reserve te houden, die staan vaak redelijk op spanning, dus kunnen na veroudering gaan barsten.

Mvg,
Natascha
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
October 25, 2015 05:08PM
Als je wilt heel erg graag wat kost mij een setje voor een prusa 2 of 3 te printen.
dan heb ik ook wer onderdelen hier als er weer eens iets kapot gaat
en ik welke kleur printje niet dat het veel uitmaakt
hoor graag van u
Re: HELP HELP Onderdeel kapot van printer.
December 01, 2015 04:33PM
Ik heb je een pm gestuurd
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login