Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Olo

Posted by Replace 
Olo
April 09, 2016 08:44AM
Ik heb ingeschreven op dit geinig project

OLO 3d printer

De limiet is al gehaald, dus ik ga er van uit dat hij er komt thumbs up

Thomas


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Re: Olo
April 09, 2016 05:53PM
Ik denk het niet grinning smiley hype en fake..., mijn 2 cents smiling smiley
Re: Olo
April 10, 2016 01:33AM
Nou Frans,

als iedereen slechts 2 cent biedt, dan gaat het inderdaad niet lukken :-)

k zie het als een leuke uitbreiding van mijn printerpark en als het fake blijkt, wel... dan vraag ik mijn geld terug bij American Express drinking smiley

Edited 1 time(s). Last edit at 04/10/2016 01:33AM by Replace.


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Re: Olo
April 10, 2016 08:42AM
Quote
Replace
.. dan vraag ik mijn geld terug bij American Express drinking smiley
ben benieuwd of dat gaat lukken als ze pas na 12 maanden melden het alsnog niet te kunnen leveren vanwege bepaalde "onverwachte" problemen...Ik zie niets in/aan het project wat er ook maar op lijkt dat het in staat zal zijn een normale print te maken.
Re: Olo
April 10, 2016 08:49AM
En die timelaps op dat doorgezaagde prototype?

Het CLIP procede is al vaker succesvol geimplementeerd, alleen groter en duurder...


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Re: Olo
April 10, 2016 09:00AM
Quote
Replace
En die timelaps op dat doorgezaagde prototype?
Die bizarre op/neer beweging met een oval vorm die eigenlijk een bal moest worden en waarbij resin wordt gebruikt die wel cured van het licht van je mobile maar niet van het licht van buiten? Die? smiling smiley

Quote
Replace
Het CLIP procede is al vaker succesvol geimplementeerd, alleen groter en duurder...
Wat vindt je van deze poging [forums.reprap.org]

usd 130 zonder projector maar die kan je schijnbaar redelijk goed tweedehands kopen met kapotte lamp en dan de lamp vervangen door een uv led of laserdiode
Re: Olo
April 12, 2016 12:13AM
Ik vond die ovaal wel leuk. Iedereen probeert die ronde bal al :-)

Maar goed, jij bent sceptisch. Ik wat minder en tja... ik heb wel in duurdere dingen geïnvesteerd die niet helemaal (of helemaal niet) uit de verf kwamen, dus deze is een koopje smiling bouncing smiley

Edited 1 time(s). Last edit at 04/12/2016 12:13AM by Replace.


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login