Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

فروش و خدمات پرینتر سه بعدی Si3D

Posted by silix3d 
فروش و خدمات پرینتر سه بعدی Si3D
September 18, 2015 06:02AM
Silix3D با همکاری شرکت برش سازان با پشتوانه نزدیک به دو دهه ساخت ماشین آلات صنعتی CNC اقدام به تولید فناوری و ساخت و تولید دستگاههای پرینتر و مدل ساز دقیق سه بعدی کرده اند.
ثمره اینکار ساخت دستگاههایی با دقت بالا و ارایه خدمات و ساخت مدلهایی بسیار دقیق و با کیفیت است. ابعاد پرینت دستگاه 50 در 100 سانت می‌باشد. در صورت بزرگ‌تر بودن ابعاد کار مورد نظر ، طرح به قطعات کوچک‌تر تبدیل و پس از پرینت به یکدیگر چسبانده می‌شود. این روند تاثیری بر کیفیت کار شما نداشته و سازهٔ مورد نظر به صورت یکپارچه و مستحکم به شما عرضه می‌گردد.

با توجه به طیف وسیع کاربردهای پرینتر سه بعدی و گسترش بسیار سریع آن در بعضی حوزه‌ها مانند دندانپزشکی ، طلا و جواهر سازی و ساخت قطعات صنعتی ، اطلاع ما از نوع نیاز شما حائز اهمیت است تا بتوانیم دستگاهی با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت را به شما ارایه دهیم.
توانایی پرینتر‌ها در زمینه‌های مختلف پیشرفت بسیاری کرده است و با توجه به گسترهٔ این توانایی‌ها ، دارای قیمتهای بسیار متفاوتی هستند. به طور مثال پرینترهای مورد استفاده در دندانپزشکی و پزشکی از ۷۰۰۰ دلار شروع شده و تا ۸۰۰۰۰ دلار پیش می‌روند ، در جواهر سازی از ۵۰۰۰ دلار شروع و تا ۶۰۰۰۰ دلار ادامه می‌ابد و در ماکت سازی و مصارف نمونه سازی سریع از ۲۰۰ دلار تا ۴۵۰۰۰ دلار متغیر می‌باشد و حتی در صنایع دقیق مانند صنایع نظامی و صنایع خودرو سازی تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار دارای تفاوت قیمت می‌باشد. از اینرو برای انتخاب بهترین دستگاه با مناسب‌ترین قیمت لازم است تا از نیاز دقیق شما اطلاع داشته باشیم. در قدم اول ما به صورت مشاور برای شما عمل می‌کنیم و در صورت تایید و خواست شما مسئولیت ساخت و تولید دستگاه را در اسرع وقت و با بهترین دقت به عهده می‌گیریم.
در قسمت خدمات پس از فروش در زمینه تهية مواد اولیه و نیز تعمیر و پشتیبانی دستگاه (اعم از کالیبراسیون و تعویض قطعات) و مشاوره فنی می توانید بروی ما حساب کنید. (تهیه و ارایه رزین انحصاری با قابلیت ریختگی عالی)

مشخصات دستگاه
مناسب برای طلا، جواهر، دندان سازی، صنعت، معماری، پلان، ماکت، مجسمه سازی
دارای دقتهای بالا
ابعاد ساخت از (85 در 45 میلی متر) تا (100سانت در 50 سانت)
سرعت تولید مدل بالا
دارای قابلیت دو نوع کارکرد مستقل یا با استفاده از کامپیوتر
صفحه نمایش لمسی 7 اینچی
دو سال ضمانت تعمیرات و پشتیبانی
نصب و راه اندازی، آموزش
قابل نصب در خانه و دفتر کار یا کارگاه - کاربری ساده
قیمت مناسب

ارسال پرینتر سه بعدی به تمام نقاط کشور
سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران، انبار توشه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بار بری های مجاز قابل حمل به نقاط مد نظر مشتریست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر با ما تماس بگیرید:

مشاوره فنی و فروش : 6094792 -0912
تلفن کارخانه: 65611784 -021

سایت: [www.si3d.ir]
Mobile,WhatsApp,Telegram: +98-9126094792
ایمیل: info@si3d.ir
sbsohrabi@gmail.com

آدرس: تهران - جاده قدیم تهران کرج – جاده شهریار – بعد از شرکت ایران یاسا- نرسیده به سعیدآباد – مجتمع صنعتی گلگون - خیابان سوم جنوبی – پلاک 18

فروش پرینتر سه بعدی ، پرینت سه بعدی قطعات صنعتی ، پرینت سه بعدی دندان ، پرینت سه بعدی با کاربرد های پزشکی ، پرینت سه بعدی مدل های طلا و جواهر ، فروش پرینتر Si3D ، پرینتر سه بعدی پروژکتوری، پرینتر سه بعدی DLP، پرینتر سه بعدی SLA ، پرینتر سه بعدی FDM ، پرینتر سه بعدی دقیق ، پرینتر سه بعدی ماکت ، پرینتر سه بعدی اسباب بازی ، پرینت سه بعدی لوازم اداری ، پرینت سه بعدی نمونه سازی سریع قطعات ، پرینت سه بعدی انواع حجم های مجسمه سازی، پرینتر سه بعدی، طلا و جواهر، پرینتر سه بعدی طلا و جواهر، پرینتر، مدل ساز، مدل ساز طلا و جواهر
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login