Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

فرودگاه بوردو

Posted by settttttare41 
فرودگاه بوردو
June 12, 2018 07:37PM
کشور فرانسه دارای فرودگاه های بسیار زیادی می باشد اما امروز می خواهیم شما را با فرودگاه بین المللی بوردو که نام دیگر آن مریگناک نیز می باشد، آشنا خواهیم کرد. این فرودگاه در رتبه ی هفتم فرودگاه های فرانسه قرار گرفته است که بیشترین رفت آمد را در فرانسه و بوردو به خود اختصاص داده است که در ادامه به معرفی فرودگاه بین المللی بوردو خواهیم پرداخت.
فرودگاه بین المللی بوردو
تاریخچه فرودگاه بین المللی بوردو

فرودگاه بین المللی بوردو در بین فرودگاه ها هم رده ی فرودگاه شارل دوگل می باشد که این مورد سبب نمی شود از محبوبیت این فرودگاه کاسته شود. این فرودگاه در سال 2005 ساخته شده است که دلیل احداث این فرودگاه براساس تصمیم نیروی هوایی این کشور بود.

فرودگاه بوردو به سبب تصمیم دولت با تعطیلی موقت رو به رو شد و با تصمیمات مقامات مدنی کار دوباره ی فرودگاه برای پروازهای داخلی و خارجی از سرگرفته شد که تا به امروز به این شکل درآمده است. این فرودگاه پروازهای بسیار زیادی به شهر های مختلفی از جمله شهر پاریس دارد و از سوی اروپا و قسمت شمال آفریقا پروازهای دیگری در این فرودگاه به زمین می نشیند.
پروازهای فرودگاه بوردو

در فرودگاه بودرو پروازهای بسیار زیادی از جمله پروازهای باری و تجاری شکل می گیرید که سبب شده اقتصاد این منطقه تا حد بسیار فراوانی رونق گیرد و با نرخ بالایی از رشد اقتصادی مواجه گردد.

تاثیر این فرودگاه را بر روی اقتصاد مبلغی معادل 6177 میلیارد یورو در سال تخمین زده شده است که مبلغ بسیار چشمگیری برای یک منطقه محسوب می شود. فرودگاه بین المللی بوردو در حال حاضر مهمان 20 شرکت هواپیمایی می باشد.
Airplanes News
فرودگاه بین المللی بوردو

کسی که قصد سفر به سمت جنوب فرانسه را دارند باید حتما وقتی را در این فرودگاه بگذراند. در فرودگاه بوردو دوره های آموزش پروازی و خدمات هوایی از جمله ارائه هلی کوپتر برای پروازهای کوتاه برد انجام می گیرد.
ترمینال های فرودگاه بین المللی بوردو

این فرودگاه دارای سه ترمینال مجزا می باشد که پرواز های خارجی و داخلی در این ترمینال ها صورت می گیرد. ایرلاین های بسیار زیادی از جمله ایرفرانس و ایزی جت از فرودگاه بین المللی بوردو برای پروازهای خود استفاده می کنند. در کنار این این شرکت های هواپیمایی، ایرلاین های دیگر همچون لوفت هانزا و ترکیش ایرلاین نیز در این فرودگاه به حمل و نقل هوایی مشغول هستند.

ترمینال های این فرودگاه را به این شکل دسته بندی می توان کرد:

ترمینال A: در این ترمینال پروازهای بین المللی انجام می گیرد.
ترمینال B: پروازهای داخلی و دو مقصده برای بوردو و پاریس صورت می گیرد.
ترمینال C: این از دیگر ترمینال ها جدا می باشد و برای پارک هواپیماها استفاده می شود.

فرودگاه بین المللی بوردو
امکانات فرودگاه

تعبیه قسمت های مخصوص برای شارژ وسایل الکترونیکی
با داشتن مجوز خواهید توانست از قسمت های مختلف این فرودگاه عکاسی نمایید
در تمام ترمینال های این فرودگاه، مراکز خدماتی برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

راه های دسترسی به فرودگاه

اتوبوس شاتل: این اتوبوس شما را در 30 دقیقه به مرکز شهر یا نزدیک ترین ایستگاه قطار می رساند.
قطار: این فرودگاه به راه آهن دسترسی ندارد اما با استفاده از اتوبوس های شاتل می توانید به قطار دسترسی پیدا کنید.
تاکسی: تاکسی ها نیز بیرون از ورودی فرودگاه آماده ی سرویس دهی هستند تنها به این توجه داشته باشید که در زمان حرکت رانند تاکسی متر خود را روشن کند.

فرودگاه بین المللی بوردو

فرودگاه بوردو در فاصله 12 کیلومتری شهر مریناک واقع شده است که در سال 2017 چیزی معادل 6 میلیون نفر از افرادی که قصد سفر با هواپیما را داشتند از این فرودگاه استفاده نمودند که باعث شد در رده ی هفتم فرودگاه های پر مسافر کشور فرانسه قرار بگیرد.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login