Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Een afstuderend Reprapper

Posted by aapskarel 
Een afstuderend Reprapper
October 08, 2011 11:27AM
Beste mensen van dit RepRap forum

Binnenkort studeer ik af, hopelijk met jullie hulp !

Ik heb een enquête opgezet zodat ik een beter inzicht kan krijgen in de RepRap en andere 3D printer markt.

Mocht je je geroepen voelen om tot max 8 simpele vragen te beantwoorden om mij hierbij te helpen dit inzicht te verkrijgen schroom dan vooral niet om de volgende enquete in te vullen:
hier

Mocht je nou ook willen weten wat deze enquête doet houd dan vooral dit topic in de gaten.

Groet
Bas
Re: Een afstuderend Reprapper
October 10, 2011 09:28AM
vraag 8 zit een typefout in. Verder hoop ik niet dat je aan de hand van dit onderzoek je hele afstuderen op gaat zetten want dan vind ik het allemaal wel erg kort door de bocht.

Interessanter zijn namelijk vragen als hoeveel het ding gekost heeft. of het dat geld waard was. heb je hem zelf in elkaar gezet. waarom de keuze voor die 3D printer. Waar geef je om bij een 3D printer. Snelheid of gelijk een kant en klaar product(zonder spuitplamuur). Stevigheid van de geprinte onderdelen. Bij shops moest ik nu overigens invullen dat ik alles bij 10 verschillende mensen gekocht heb via ebay.

Ik durf te gokken dat op dit moment 90% van de mensen die een RepRap printer hebben hem zelf gebouwd hebben en een enigzins technische achtergrond hebben. Dus ofwel erg geïnteresseerd zijn in de elektronica/mechanica/software of meer ontwerper gerelateerd.

Bovendien door het onderzoek op dit forum te plaatsen heb je al een erg selectief publiek wat je enquête in zal vullen. Representatief durf ik het onderzoek dus echt niet te noemen
Re: Een afstuderend Reprapper
October 10, 2011 10:10AM
Maak je maar geen zorgen, het Nederlandse onderwijsstelsel werkt nog.

Dit is slechts een klein onderdeeltje.

Toch prettig om te zien dat je er zo snel mee bezig bent gegaan en het serieus neemt.
Dankje voor het melden van dat foutje.

Edited 1 time(s). Last edit at 10/10/2011 10:20AM by aapskarel.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login