Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Generatie 3 elektronica

Posted by Niels 
Generatie 3 elektronica
February 16, 2010 10:18AM
Hallo,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het bouwen van een repstrap, om daarmee de onderdelen van een Mendel te printen. Nu ben ik echter op het punt gekomen dat het McWire frame zo goed als af is, en nu heb ik dus de elektronica en stepper motors nodig...

Mijn vraag aan jullie is dus, weten jullie waar je de electronica kan vinden? Bij makerbot.com zijn ze constant uitverkocht en bij Bits from Bytes hebben ze net een andere versie heb ik vernomen. Het beste zou zijn dat ze ergens uit Europa komen, maar misschien is dit iets te optimistisch?

Alvast bedankt voor elke vorm van antwoord smiling smiley

Niels
Re: Generatie 3 elektronica
February 16, 2010 11:57AM
Hey Niels,

Kijk eens op http://www.iprint3d.org/ , heb er geen ervaring mee maar de prijzen vallen mee en het zit in belgie!

Good luck,


Michael
Re: Generatie 3 elektronica
February 16, 2010 01:27PM
Wow bedankt Michael, die prijzen zien er inderdaad niet slecht uit. Helaas zijn beide modellen van de steppers uitverkocht, maar daar heb ik al even over gemaild.

Nogmaals bedankt grinning smiley
Re: Generatie 3 elektronica
February 16, 2010 02:10PM
Heb inmiddels al email contact gehad met de eigenaar van de website, en hij volgens hem zijn alle onderdelen volgende week weer geleverd. De order is dus geplaatst en ik kan over een tijdje weer verder met bouwen grinning smiley
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login