Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Nieuwe Webshop

Posted by Calis 
Nieuwe Webshop
May 11, 2013 07:31AM
Eindelijk is het dan zo ver en durf ik mijn webshop bekend te maken. spinning smiley sticking its tongue out


[www.filamentenmeer.nl]

Ik heb op het moment alleen nog pla 1.75mm ingevuld, maar deze kleuren heb ik ook allemaal in pla 3.0mm, abs 1,75mm en abs 3.0mm. Het filament is van repraper (er is over geschreven in het engelstalige forum). Het is gewoon goed filament in erg mooie kleuren en voor een normale prijs.

Iedere maand is er een kleur van de maand voor een zeer scherpe prijs. Middels de nieuwsbrief zal deze bekend gemaakt worden.

Ik doe mijn best om duidelijke foto's te maken, maar Iedereen is natuurlijk van harte welkom om langs te komen om zelf de kleur te bepalen. Ook heb ik met dat doel een tryout pack gemaakt. 20 meter 1.75 mm PLA in 5 kleuren naar keuze.

Workshops om zelf een 3d printer te bouwen staan ook op de planning (een prusa i3). Dit zal plaatsvinden in Alphen aan den Rijn. Meer hierover zal worden aangekondigd op dit forum en ook in de nieuwsbrief.

Feedback en vragen zijn uiteraard altijd welkom!
Re: Nieuwe Webshop
May 12, 2013 07:58AM
Hi, ik weet niet hoe jij je site ziet, maar als ik er op kijk zie ik alleen maar 2 verschillende producten, namelijk groen en groen.

mvg,
Marinus
Re: Nieuwe Webshop
May 12, 2013 10:26AM
Hoi Marinus,

Als je in de menubalk met de muis over 'Filament' gaat, krijg je een menuutje met (nu alleen nog) pla 1.75 mm en abs 1.75 mm. Onder pla staan 16 artikelen (15 kleuren en 1 try out pakket en onder abs staan er nu 4. In abs heb ik er 18, dezelfde 15 kleuren als het pla, die 3 andere die er al staan en de groene om duidelijker aan te geven dat ook de groene abs nu 22,50 kost.
Re: Nieuwe Webshop
May 12, 2013 10:44AM
Ah, ik zie het, dat was even onduidelijk voor me.

Heb momenteel nog een bestelling voor Formfutura, maar wellicht dat ik daarna eens bij jou aanklop smiling smiley

Succes met de shop! De materialen zien er leuk uit.
Re: Nieuwe Webshop
May 12, 2013 03:32PM
Hoi Marinus,

Dank je!!

Ik heb het nog even druk met studeren voor mijn laatste 3 tentamens (ik ben deeltijder fiscaal recht), vandaar dat nog niet alle producten erin staan. Alles wat ik in 1.75mm pla heb, heb ik ook in 3.0mm pla, 1.75mm abs en 3.0mm abs n dit leek me nu even de snelste manier om mensen te laten zien welk aanbod ik heb.

Ik hoop uiteraard je nog eens als klant te verwelkomen, maar hoop dat dit filament wat je nu besteld hebt gewoon goed print!

Veel succes met je printer nu.

Groetjes,
Jonnie


--

[www.filamentenmeer.nl]
PLA in 15 different colors
ABS in 17 different colors
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login