Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)

Posted by Zuuz 
20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 15, 2013 06:42AM
Aanstaande zaterdag organiseert het Gentse fablab timelab een 3D print jam voor eigenaars van Ultimakers en Repraps. Bij deze dus de oproep om mee te komen doensmiling smiley
timelab zorgt voor voldoende PLA om te printen. Doel? Zoveel mogelijk objecten printen op 1 dag. Kennis delen. We starten om 10u.
Adres: Brusselsepoortstraat 97, 9000 Gent
Meer info? Stuur een mail naar suzanne@timelab.org

Laat weten dat je komt....
http://timelab.org/nl/3d-print-jam
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 15, 2013 08:42AM
Heel erg leuk initiatief Suus! Helaas te ver weg voor mij..

Ik hoop dat er mensen zijn die wél kunnen de 20e!
Enjoy smiling smiley
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 15, 2013 03:00PM
ja ik hoop het ook! uiteraard zijn ook Makerbots en de eigenaars met niet-zelfbouwmachines welkomsmiling smiley
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 16, 2013 04:45PM
Het is al een hele tijd geleden dat ik nog in gent ben geweest, maar ik ga toch eens (proberen) komen!

Mijn printer (mendel90) is nog niet aangekomen, maar ik zal wel eens komen kijken/luisteren hoe het moet.
Ik heb nog geen ervaring, dus hopelijk kan ik er veel leren grinning smiley
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 17, 2013 03:47AM
Leuk dat je erbij kan zijn! Zeker een goed moment om al eens kennis te maken met wat er allemaal bij komt kijken. Niet alleen de printer en het print proces zelf, maar ook tekenprogramma's zoals bijvoorbeeld Sketchup en 123Design. Het lab is open vanaf 10:00 - welkom!
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 19, 2013 01:55PM
Ik ben ook van plan om te komen. Ik kom met het openbaar vervoer vanuit Leuven dus spijtig genoeg kan ik mijn RepRap niet meenemen, maar ik ben wel benieuwd naar de andere zelfbouw machines die er te zien zullen zijn.


--------
Visit my blog: [blog.agten.net]
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 24, 2013 09:10AM
Bedankt aan de organisatoren! Ondanks dat ik maar een uurtje kon blijven, was het plezant en heb ik veel kunnen bijleren. Zeker voor herhaling vatbaar!
Re: 20 april 3D Print Jam (RepRap & Ultimaker)
April 24, 2013 12:54PM
Supersmiling smiley Leuk dat je er was! We gaan dit zeker weer opnieuw organiseren, ik houd jullie op de hoogtesmiling smiley
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login