Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

orientatie bevestiging pololu drivers drv8825

Posted by bartch 
orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 12, 2013 05:46PM
misschien een hele domme vraag, maar ik kan werkelijk nergens vinden hoe mijn nieuwe pololu 8825 drivers op het megatronics v2 bord moeten worden geplaatst. als ik ze verkeerd om plaats, blaas ik ze waarschijnlijk op.
iemand enig idee?
Re: orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 12, 2013 06:16PM
Zoek een plaatje bij google images van de megatronics die je gebruikt, misschien kan je een foto vinden met hoe ze erin zitten!

Kijk hier:
[reprapworld.com]

Pagina 7!
Re: orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 13, 2013 01:21AM
ja, die had ik al gevonden, maar mijn drivers zien er wat anders uit, dus ik weet niet zeker of ik dit plaatje kan gebruiken. Ik kan natuurlijk altijd nog de pootjes met de multimeter testen.
Re: orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 13, 2013 01:41AM
ik heb de schematische layout van beide drivers eens goed bekeken en daaruit kan ik opmaken hoe ze erop moeten. Alle plaatjes die ik kan vinden met de oorspronkelijke drivers laten het potmetertje aan de rechterkant zien, maar bij de drv8825 moet het potmetertje aan de linkerkant! opletten dus.
Re: orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 13, 2013 02:59AM
Weet je dit echt heel erg zeker?

Ik zou de verkoper mailen voordat je het probeert!
jcr
Re: orientatie bevestiging pololu drivers drv8825
May 16, 2013 04:46AM
Hoi bartch,

De DRV8825 drivers moeten inderdaad met het potmetertje aan de linker kant geplaatst worden t.o.v. de A498* gebaseerde pololus/stepsticks waar deze aan de rechterkant zit, uitgaande van dat je je megatronics bordje met de usb connector naar beneden houdt.

Zoals je zelf aan aangeeft, als je de schematische voorstelling onder "Using the driver" op http://www.pololu.com/catalog/product/1182 vergelijkt met http://www.pololu.com/catalog/product/2132 is dat vrij duidelijk smiling smiley
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login