Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Filament & Meer Eindelijk!!!

Posted by Calis 
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
November 09, 2013 08:07AM
Hi Callis,

die witte PLA van je is prachtig! Die mag je best aanprijzen als Alpine wit of Frosy White. Mijn vorig rol wit lijkt wel ivoorkleur vergeleken bij die van jou. De Prusa kan weer lekker aan de slag....
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
November 09, 2013 09:03AM
helemaal mee eens heb net PLA wit geprint en het is echt WIT had ook al iets op de site gezet geloof ik onder beoordeling
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
November 09, 2013 04:01PM
@Evbeurdn: Leuk dat te horen!!
Natural is meer ivoorkleurig.

@KeeZie: ik moet reviews eerst goedkeuren voordat ze zichtbaar worden en ik let daar dus niet altijd op :s
Nu is hij zichtbaar. Dank je!!

Edited 1 time(s). Last edit at 11/09/2013 04:02PM by Calis.


--

[www.filamentenmeer.nl]
PLA in 15 different colors
ABS in 17 different colors
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
January 27, 2014 07:44AM
Beetje flauw om in het topic van je concurent te gaan posten hé smiling smiley Maak dan even zelf een nieuwe aan in de Dutch Users Group?
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
March 21, 2014 02:00PM
Beste calis,

Via waar heb je gehandeld met china als ik vragen mag, misschien kunnen we in de toekomst samen werken met het transporteren van filamenten als je geïnteresseerd bent.
Wij zijn namelijk opzoek naar een leverancier van filamenten en alle grondstoffen die 3D printers kunnen printen en we zijn klanten netwerk aan het opbouwen wij hebben een grote lijst van mensen die wij heel te vreden kunnen maken als we het goedkoop kunnen regelen.
als je interesse hebt kan je me mailen naar ferryvandijk2@hotmail.com

met vriendelijke groet,
Ferry van Dijk
Re: Filament & Meer Eindelijk!!!
March 21, 2014 03:22PM
Als je Siridi intikt op Google kun je op Alibaba.com een hele boot in alle kleuren kopen voor 10 dollar per doos. Dan drie maanden wachten tot de boot in Rotterdam is, de inklaring betalen, BTW betalen en transportkosten. En dan moet je kunnen leveren rond 22euro per kilo anders ben je te duur.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login