Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

cable track

Posted by 3Design 
cable track
March 04, 2014 05:06AM
hallo,

ik ben opzoek naar een cable track voor de draden van mijn extruder, ik heb gezien dat reprapworld er een heeft maar deze is te smal.
weet er iemand waar ik en cbale track kan kopen?
Re: cable track
March 04, 2014 05:34AM
Heb je al eens gekeken op [www.thingiverse.com] ?
Re: cable track
March 04, 2014 11:17AM
Maakt zo'n ding niet veel lawaai. Ik word nu al gestoord van het lawaai van de printer.
Re: cable track
March 05, 2014 04:15PM
Quote
Evbeurdn
Maakt zo'n ding niet veel lawaai. Ik word nu al gestoord van het lawaai van de printer.

Valt mee, ik heb een tijdje een op mijn printer gehad (een zelf-geprinte), die liep best goed, maar mijn printer maakt al amper geluid dus dan is zo'n cable chain niet zo'n probleem.

Edited 1 time(s). Last edit at 03/05/2014 04:16PM by Ohmarinus.
Re: cable track
March 06, 2014 12:48AM
Met zo'n nickname.... maak je hem toch zelf ?

Ik heb er eentje van Thingiverse gehaald, maar die kan je niet achteraf monteren, dus ik ben bezig met een eigen ontwerp waarbij dat wel kan.
In essentie is het best een simpel ding om te maken, als je maar goed meet :-)

Thomas


www.3daybreaker.blogspot.com

Orca V4.4 rebuild to Ramps with Mk8 and E3D, as well as a Rostock Delta Mini and an OLO in backorder :-)
Re: cable track
March 06, 2014 06:35PM
Quote
Replace
Met zo'n nickname.... maak je hem toch zelf ?

Ik heb er eentje van Thingiverse gehaald, maar die kan je niet achteraf monteren, dus ik ben bezig met een eigen ontwerp waarbij dat wel kan.
In essentie is het best een simpel ding om te maken, als je maar goed meet :-)

Thomas

Haha, goeie, en inderdaad, zelf maken is niet zo'n probleem. Dan kan je ook nog eens rekening houden met de toleranties van je eigen printer! Wat wil je nog meer?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login