Show all posts by user
(RepRap Användargrupp)
Page 1 of 1 Pages: 1
Results 1 — 3 of 3
Roligt att höra Lasse. Det kan hända att jag missat, men Jag har inte sett något lovande cnc->3dprinter bygge alls. Så det finns inte speciellt mycket att luta sig mot. Men om du har ett dussin tusenlappar att leka bort och gillar att skriva firmware för mixad cnc och extruder elektronik.
Jag skulle i alla lägen rekommendera ett beprövat kit, makerbot eller mendel beroende på önskad byggarea.
by
tigertalar
-
Sweden, Gothenburg RepRap User Group
Hej Thomas kul att bygga med brossan. Hoppas ni förblir vänner.
När jag skulle köpa fanns det inget Mendel-kit så jag skaffade en Makerbot CupCacke den gick lös på USD950 + frakt + tull * 25% moms. Totalt har den kostat en bit över 10K
MENDEL-KIT
Nu finns det tydligen ett Mendel-kit från BotMill för 799 men ingen uppvärmd platform vilket numer betraktas som ett måste.
- Jag har ingen aning h
by
tigertalar
-
Sweden, Gothenburg RepRap User Group