Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Přehřívání DRV8825

Posted by Tony3 
Přehřívání DRV8825
September 12, 2015 06:52AM
Ahoj,

Dnes jsem vyměníl drivery A4988 za DRV8825. Přenastavil jsem pořet kroků z 100 na 200 a když jsem
nechal nějakou osu přejet tak to byl děs.

1) bylo to hodně hlučné, navíc v motorech i při klidu pískalo.
2) začal se víc zahřívat motor
3 začal se hodně přehřívat driver tak že byl chladič uplně horký

Není zapotřebí ještě neco upravit po výměně driveru?
Jsem úplný začátečník a tiskárnu teprve kalibruji. Snažil jsem se tady najít nějaké vlákno co by mě pomohlo,
ale na nic co by řešilo můj problém jsem nenarazil. Jen na jednu věc. Nastavení proudu na driverech pomocí
trimru. Jen nevím jak se to přesně dělá na kterou stranu přidat a na kterou zase ubrat a o kolik. Každopádně
jsem to už zkoušel u osy Z a výsledek téměř žádný. Možná jsem otočil málo nebo špatně. Taky si nejsem jistý
jestli je to správné řešení mého problému.

Děkuji za každou pomoc.
Re: Přehřívání DRV8825
September 13, 2015 08:32AM
stahni vybuzeni driveru, to co popisujes bejva prilis vybuzenym driverem.

ja to tocim dokud neni chod motoru relativne tichej a plynulej a zaroven se neprehrejva ani motor ani driver...

zkontroluj si, jestl nejsou i prilis naply pasy (motor je pak zbitecne pretezovan pnutim pasu) a jestli jedna strana X osy neni vejs nez druha, pak by drely zavitovky, jak jsou "skrizeny" a zas motor by potreboval vic "stavy" pro otaceni.

dej si d gcodu par prikazu pro pohyb v dane ose, kterou chces ladit, spust a steluj.
ja to delam tak, ze stahnu vyproudeni, dokud se motor nezastavi, nebo neztraci kroky (u podproudeni nedela hlasite zvuky a nehreje se ani motor ).