Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

[Charlies3DT] Filament 20,45 euro!

Posted by CharlieSteurbaut 
[Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
May 25, 2014 01:34PM
Hallo allemaal!

Eventjes melden dat ons gamma filament is uitgebreid met filament van Siridi en dit aan een prijs van 20,45 (16,9 + 21% BTW)

Neem een kijkje in ons webshop!

[webshop.charlies3dtechnologies.be]


www.facebook.com/Charlies3DTechnologies
www.charlies3dtechnologies.com/webshop
webshop@charlies3dt.com
Re: [Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
May 31, 2014 06:03AM
Als jullie nu voor 100 euro of meer bestellen dan is verzending naar nederland en belgie gratis!


www.facebook.com/Charlies3DTechnologies
www.charlies3dtechnologies.com/webshop
webshop@charlies3dt.com
Re: [Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
May 31, 2014 08:50AM
Goede prijs voor Siridi filament. En zoals al eerder gevraagd, zijn er mensen met Siridi 1.75mm PLA ervaringen?

Ben erg benieuwd naar de kwaliteit van hun filament. De warp, hoe het blijft plakken op het bed, de continuiteit (zonder trema op de i omdat ik die niet kan typen op deze computer..) van de filamentdikte?
Re: [Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
May 31, 2014 09:11AM
Dag ohmarinus,

Als je wil kan ik je wel enkele meters pla 1.75 mm opsturen zodat je het eens kan testen?


www.facebook.com/Charlies3DTechnologies
www.charlies3dtechnologies.com/webshop
webshop@charlies3dt.com
Re: [Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
May 31, 2014 06:33PM
Quote
CharlieSteurbaut
Dag ohmarinus,

Als je wil kan ik je wel enkele meters pla 1.75 mm opsturen zodat je het eens kan testen?

Hi, ik heb van Jonnie al wat Siridi filament ontvangen een tijdje terug, niet alles kunnen gebruiken (heb Bowden systeem, werkt niet fijn als je vaak filament verwisseld), en dat beviel me tot nu toe prima, maar mijn printer staat gewoon erg goed afgesteld.

De dikte leek me vrij continue. Dit was echter al een tijd geleden, ik vraaf me af of het filament bij meer mensen in de smaak valt. Het plakte bij mij wel minder goed aan het printbed, ten opzichte van Repraper filament!

Edited 1 time(s). Last edit at 05/31/2014 06:34PM by Ohmarinus.
Re: [Charlies3DT] Filament 20,45 euro!
June 01, 2014 04:01PM
Quote
Ohmarinus
Quote
CharlieSteurbaut
....
Het plakte bij mij wel minder goed aan het printbed, ten opzichte van Repraper filament!

Leuke hobby hebben we toch. Het kleven aan het bed is bij mij precies andersom. Repraper minder goed dan siridi. (1.75 mm ABS) Ik heb van jonnie toen wat test meters gehad en was zeer te spreken over de kwaliteit.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login