Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew

Posted by Nunatak 
Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew
July 05, 2013 09:17AM
Waarde Hollandse reprappers, een nieuwe rekruut in Gorinchem meldt zich!

Ik lurk het forum al een tijdje maar heb nu een account aangemaakt omdat ik hulp nodig heb om mijn Mendelmax 1.5+ build ( ) uit het slop te halen.

Tijdens het assembleren ben ik er achter gekomen dat de verkoper waar ik PLA onderdelen bij heb afgenomen een onderdeel is vergeten bij te voegen, te weten één van de X-end clamps. De verkoper heeft aangeboden om het ontbrekende deel na te sturen of te vergoeden. Aangezien hij in de USA zit wil ik nu proberen om het onderdeel lokaal te sourcen zodat ik niet weken hoef te wachten totdat ik de x-as kan ophangen.

Ik weet 99% zeker dat het onderdeel dat ik nodig heb de X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew van [www.thingiverse.wcom] is, maar wacht op een e-mailbevestiging van de verkoper.

Is er iemand die voor een passende vergoeding dit onderdeel (bij voorkeur in zwart PLA) voor mij zou willen printen? Het zou mij enorm helpen!

Edited 1 time(s). Last edit at 07/05/2013 11:38AM by Nunatak.
Re: Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew
July 05, 2013 10:40AM
Kleine off-topic vraag, hoe kom je aan die Y-carriage?

Ik ben nog op zoek naar een goedkope aluminium Y-carriage..

mvg,
Marinus
Re: Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew
July 05, 2013 11:47AM
Hey Ohmarinus. De Y carriage zat in de Makers Toolworks 1.5+ hardware kit. Ze verkopen de Y-as ook als upgrade met bed en heater, maar dat is wel een prijzig pakket. (Je kan de rail en de lagers en bijbehorende schroeven en rubberen ringen ook los aanschaffen). Zo uit mijn hoofd verkoopt Trinity Labs ook rails. Ik zou hyperlinks toevoegen maar ik zit op mijn telefoon momenteel. smiling smiley
Re: Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew
July 05, 2013 03:50PM
Beste Nunatak,

Dat object zou ik wel voor je kunnen printen, heb er nu donkergrijs op zitten wat een stuk mooier print dan mijn zwart. Zwart heb ik ook liggen. Woon in Capelle aan den IJssel en ben vaak in Rhoon (niet erg ver van Gorichem) dus je zou het op kunnen halen, scheelt weer verzendkosten smiling smiley.

Laat maar even weten,

Patrick
Re: Onderdeel nodig: Mendelmax 1.5+ X_End_Clamp_for_MTW_Leadscrew
July 05, 2013 03:52PM
Hi Nunatak,

Op mn werk heb ik een Replicator2 staan. Ik kan wel een onderdeel voor je printen. Stuur me even de STL.
Komende week wordt alleen lastig want dan ben ik veel onderweg (misschien lukt het op vrijdag).

Dus ik weet niet hoe groot je geduld is...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login