Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Slecht geprint..

Posted by KeeZie 
Slecht geprint..
October 20, 2013 06:12AM
Haidyho reprappers,

Ik ben al een tijdje aan het prutsen met mijn prusa i2 alleen kwam nu tot de ontdekking dat niet iedereen goed geprinte onderdelen verkoopt.
nu is mijn x carriage afgebroken en blijven de lm8uu's niet zitten en hetzelfde geld voor de extruder gedeelte waar de lm8uu's in zitten (kan nu niet op de naam komen)

wie kan mij helpen door dezen voor mij te printen voor een kleine vergoeding??

greetsz KeeZie
Re: Slecht geprint..
October 20, 2013 08:37PM
Je zou eens kunnen kijken bij Charlie's 3D Technologies uit België. Hij heeft de Prusa i2 geprintte onderdelen te koop voor € 72,79 incl. BTW en verzendkosten. Ik weet dat ze correct en degelijk zijn, want ik heb mijn onderdelen daar ook gekocht.

Let wel op, sommige onderdelen zijn anders dan de standaardonderdelen, en sommige andere onderdelen zitten er niet bij omdat die niet nodig zijn als je z'n andere componenten gebruikt (zoals lineaire lagerhouders voor je printbed). Moet je hem maar vragen naar details. Niet op de foto afgaan, want die klopt niet.
Ed
Re: Slecht geprint..
October 22, 2013 05:43AM
Let wel op, sommige onderdelen zijn anders dan de standaardonderdelen, en sommige andere onderdelen zitten er niet bij omdat die niet nodig zijn als je z'n andere componenten gebruikt (zoals lineaire lagerhouders voor je printbed). Moet je hem maar vragen naar details. Niet op de foto afgaan, want die klopt niet.

Tja, dat is een bekend verhaal, ik heb zo ongeveer 10 verschillende Prusa I3 sets voorbij zien komen.....met bushings, zonder bushings voor het heated bed, met i2 eindstophouders, zonder eindstophouders, met een Greg's extruder, met een Wade greg's extruder, met een sort of Wade Greg's extruder (die heb ik geloof ik van Reprapworld smiling smiley)....in PLA, in ABS, zelf all metal (voor de extruder dan), en dan ook nog m8 en m10 gespecificeerd (wilde M10 en kreeg M8)...

Nou hoop ik einde van de week (staat zo in het schema en het schema is heilig) mijn eerste prints te hebben, na een maandje klooien (wat ik in principe voldoende klooitijd vind smiling smiley).....en vooral dapper doorbestellen (even een tip heren RepRappers.....vervang de Mosfet op de Sanguinololu standaard door een IFBL8743 en leef lang en gelukkig en sluit een Sanguinololu ff aan op de comp voordat je 'm shipped hoef ik 'm niet van een nieuwe USB->serial poort te voozien (makkelijk zat voor mij, maar kennelijk niet voor iedereen).

Het eerste wat ik dan doe is een i3 setje printen voor moi....betere extruder bijvoorbeeld....dan eenzelfde setje printen en naar down under sturen (als de dame in questie dan nog een huisie heeft dat niet in een rokende puinhoop verandert is). Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Een mooie goede set onderdelen opsturen naar een kennis, dat is namelijk het reprap principe.

Groeten, Ed.
Re: Slecht geprint..
October 22, 2013 11:01AM
thanks voor de tip maar heb niet een complete set nodig maar 2 onderdelen en dacht dat er vast wel iemand van het forum mij kon voorzien voor een leuk prijsje

greetsz keezie
Re: Slecht geprint..
October 22, 2013 02:27PM
Hi Keezie,
Mees (mijn zoon ) print ze wel even voor je. Stuur even je adres via private mail EN de STLs van wat je moet hebben.
Ik heb wit, zwart, oranje, lichtblauw en sinds via Filamentenmeer sinds zaterdag (snelle levering) glow in the darh groen en blauw.
Je zegt het maar...

Eric en Mees
Re: Slecht geprint..
October 22, 2013 02:28PM
En voor de tussentijd. Afgebroken PLA laat zich heel fijn repareren met de soldeerbout.

Eric
Re: Slecht geprint..
October 28, 2013 04:49PM
Oi Keezie,

karretje en bushing zijn geprint. Stuur je adres even.....
Re: Slecht geprint..
November 01, 2013 02:33PM
Thanks Eric en Meesthumbs upsmileys with beer
Re: Slecht geprint..
November 03, 2013 03:16PM
Jij ook bedankt voor de vergoeding, was niet nodig, maar toch bedankt!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login