Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Prusa Nozzle garantieaanvraag

Posted by spekkie2002 
Prusa Nozzle garantieaanvraag
January 03, 2014 07:47PM
Ik ben benieuwd of ik voor het volgende een garantieclaim kan doen spinning smiley sticking its tongue out

Was vandaag toch nog even met mijn prusa nozzle aan de gang gegaan, breekt er een stuk PLA af op nét de verkeerde plek... Op geen enkele manier er uit te krijgen...
Ik dacht, zoek ik effe de tekening op van de prusa nozzle (aangezien hij altijd maar praat over open hardware), vind ik er helemaal niets nuttig van.

Wél stond er op zijn site: "If you Upgrade the nozzle to use thermocouple there is no temperature limit."

Oeeeh dacht ik! Dan stook ik even alle PLA er uit!
En met grote trots kan ik zeggen: "Alle PLA is er uit!!!", en daar houd de trots dan toch even bij op haha smiling smiley

Aanschouw mijn kunstwerk in bijlage...

Voor de duidelijkheid, ik was het ding toch al kotsmoe... wel zonde van het geld -_-

Edited 1 time(s). Last edit at 01/03/2014 07:48PM by spekkie2002.
Attachments:
open | download - photo.jpg (292.7 KB)
Re: Prusa Nozzle garantieaanvraag
January 04, 2014 05:50AM
Oops...

Ik trouwens zag ergens op youtube that prusa hem zo hoog had gestookt dat het verwarmingselement smolt spinning smiley sticking its tongue out
Re: Prusa Nozzle garantieaanvraag
January 04, 2014 06:05AM
Goed bezig!
Vraag gewoon een nieuwe, wie weet....
Re: Prusa Nozzle garantieaanvraag
January 04, 2014 06:41AM
Je kan het altijd proberen, maar ik denk dat iets slopen toch echt niet vervangen gaat worden ://

Had je hem niet gewoon weer kunnen verwarmen en met een stukje vers PLA het eruit kunnen duwen en dan de rest er uit trekken?
Re: Prusa Nozzle garantieaanvraag
January 04, 2014 09:46AM
Ga echt geen garantievraag doen voor dit hoor smiling smiley Was maar een geintje...

Ben er 2 uur mee bezig geweest om da PLA terug in beweging te krijgen, zelfs tussen de bankschroef, uit proberen boren enzoverder enzovoort... Zat potvast...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login