Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Iemand uit Overijssel/Enschede met een RepRap die me wil helpen met onderdelen voor modelbouw?

Posted by jorrie 
Hoi allemaal,

Ik kwam dit forum tegen toen ik aan het zoeken was naar cnc, voor een model die ik momenteel aan het ontwerpen ben ( een soort helicopter ) heb ik een aantal onderdelen nodig, t.z.t is er iemand die me kan helpen uit overijssel/enschede (tegen betaling) of een goede fles wijn of een kratje bier met het printen van enkele onderdelen?

Ik heb gedacht om zelf een reprap te bouwen maar dat gaat voor de paar onderdelen die ik nodig heb wat ver, ik heb ook niet de plek gereedschap of mogelijkheden echt om er zelf een te maken.
Hoi,

Ik kan denk ik wel helpen. Ik kom uit Nijverdal, dus dat is wel redelijk dicht bij Enschede.
Heb je een voorbeeld van wat de onderdelen ongeveer moeten worden, dan kan ik eens kijken of het een beetje te printen is.
@ kuhlivisj

Hey ik lees net dat je uit Nijverdal komt. Ik kom zelf uit Almelo, zou jij mij kunnen helpen met onderdelen (tegen vergoeding uiteraard) om zelf een Mendel te maken. Ik ben nog helemaal nieuw met het RepRap concept, maar ik vind het fantastisch en wil er ook graag alles van weten.
sorry voor het kicken van zown oud topic maar bij Saxion enschede is tegenwoordig een fablab waar je ook tegen materiaalprijs zou moeten kunnen 3D printen!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login