Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Mendel bouwer (beginner)

Posted by Ids van der Ploeg 
Mendel bouwer (beginner)
May 25, 2011 11:57AM
Ik ontvang spoedig (hoop ik) mijn volledige set mendel-parts van mendel parts.com.
Ik moest erg lang wachten, maar het is bijna zover. Ik heb de laatste weken veel gelezen
en bekeken. Jammer dat de orca nog niet klaar is, maar eens moet je erin springen !

Het lijk mij leuk samen met iemand te bouwen, eventueel virtueel, zodat we tips en
trucks en frustraties kunnen uitwisselen.

Ik woon vlak bij Den Helder, voor velen helaas niet naast de deur.
Re: Mendel bouwer (beginner)
May 27, 2011 04:45AM
Veel plezier met bouwen iig smiling smiley

Woon inderdaad niet in de buurt van Den Helder winking smiley Schijnt wel een reprapper op texel te wonen...




reprapworld.com
PLA, ABS, PETG multiple colors (3 and 1.75 mm) €16,49 / kg
Megatronics 3.0 €79.99 / Minitronics €37,19
Re: Mendel bouwer (beginner)
June 15, 2011 08:16AM
Hallo Ids

Heb je de onderdelen al ontvangen en ben je als begonnen met bouwen?
Ik heb net mijn mendel gemaakt en de eerste dingen geprint.
Ik woon in julianadorp, Mischien wel leuk om een wat ervaringen uit te wisselen.

jand
Bas
Re: Mendel bouwer (beginner)
June 19, 2011 05:02AM
op www.CNCzone.nl beginnen ik en nog iemand anders net met een Prusa Mendel te bouwen. Verder heeft er ook iemand plannen om de Cube zelf te gaan bouwen.

Er zit op dat forum verschrikkelijk veel kennis dus als er nog wat meer mensen mee doen dan kunnen we de 3D hoek daar enorm uitbereiden!

(ik woon overigens vanaf volgende week weer in Enschede dus dat is helaas ook behoorlijk ver weg)
Re: Mendel bouwer (beginner)
July 05, 2011 02:25AM
Hoi Ids,

Ik ben geboren in de wieringermeer polder, dus kom naar nog wel eens terug. Zelf woon ik in Amsterdam. Ik ben net klaar met het bouwen van een shapercube, maar ben daardoor ook geintereseerd geraakt in andere modellen. Ik zal het laten weten als ik in de buurt ben, misschien kan ik een keer langskomen.

Gr, Mathijs
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login