Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

3DRAG nahodilý posun při tisku v ose Y

Posted by suri2 
3DRAG nahodilý posun při tisku v ose Y
June 12, 2014 03:58AM
Ahoj všem, jsem úplný nováček. Postavil jsem si (vím, že né nejlepší) K8200. Vše jede, fachčí jak má, ale po pár vrstvách dojde k úskoku (nahodilému) v ose Y. Řemen má jistou malou vůli, ale ne 1cm, což je zhruba onen odskok (ale i menší). Snížil jsem rychlost na 20-30 mm/s při tisku při pojezdech naprázdno na 50mm/s. Moc nepomohlo. Zkoušel jsem vozíček naprázdno bez motoru a vypadá, že jezdí celkem lehce, rozhodně ne tíž jak X posuv. Ještě jsem nezkoušel prohodit X a Y na driverech. Motor má celkem sílu, bráno sugestivně při držení stolku rukou. Nemáte někdo nápad nebo zkušenost s podobným chováním? Dík moc.
dan
Re: 3DRAG nahodilý posun při tisku v ose Y
June 12, 2014 04:11AM
Resil si nastaveni proudu, respektive referencniho napeti na driverech? Sugestivni silu motoru budes tezko odhadovat, pokud nemaz nejakou zkusenost, ale da se rici, ze by si mel byt schopen rukou pri pouziti trochy sily utrhnout motor z magnetismu.
Na druhou stranu pri velkem proudu na driverech dojde ke stejnemu efektu, protoze se zacnou prehrivat a nasledne vypinat tepelnou pojistkou, ci pretizenim.
Pak muzes mit jeste moc velke akcelerace.
Posli trochu vice infa, jake mas drivery anapeti na nich, firmware, zminovana nastaveni...

Edited 1 time(s). Last edit at 06/12/2014 04:12AM by dan.


_______________
Rebel ? winking smiley
[rebelove.org]
Re: 3DRAG nahodilý posun při tisku v ose Y
June 12, 2014 04:19AM
Děkuji za pomoc, ale neresil jsem a nenastavoval nic, jen jsem to sestavil dle návodu výrobce sad smiley. FW, jestli si pamatuji ( k tiskarne se dostanu az vecer) je MarlinV1. Ve Sli3ru jsem se dival, a akcelerace byli nulové.
dan
Re: 3DRAG nahodilý posun při tisku v ose Y
June 12, 2014 04:27AM