Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

BTT SKR 2 v.B Marlin 2.09.01 extruder podczas drukowania nie podaje filamentu

Posted by qulet 
BTT SKR 2 v.B Marlin 2.09.01 extruder podczas drukowania nie podaje filamentu
August 27, 2021 09:37AM
w załaczniku moje pliki configuracyjne.
opis problemu:
Silnik exstrudera działa z panelu LCD (M302 P1) bez dyszy z Repetier -Host można bez problemu z kalibrować stp/mm. Wydaje się że wszystko działa właściwie. Problem pojawia się podczas zapuszczenia drukowana ekstruder oscyluje nie podaje filamentu.

film:
[drive.google.com]
bazowanie film:
[drive.google.com]

To jest moja druga drukarka DIY COREXY. Pierwsz kartezjańska(Marlin1.9) wydrukowała wszystkie potrzebne elementy do budowy DIY COREXY. Mam jakieś pojęcie o drukowaniu 3D przepuściłem już parę kg filamentu przez extruder pierwszej.
Najpierw miałem płytę MKS-Sbase pomyślałem że to elektronika płyty. Wymieniłem na BTT SKR 2V.B i problem z extruderem się powtórzył.
Nie jest to zatkana dysza. Wymieniłem:
kable zasilające silnik osi E"
silnik
zasilacz
Brak mi już pomysłów na naprawę problemu osi "E" ,który jest bardzo nietypowy bo występuje tylko i wyłącznie podczas druku.
Nie jest to problem krajalnicy bo G-code bez problemu drukuje się na Marlin 1.9
Nie mam problemu z kompilacją Marlina . Zrobiłem to dla dwóch rożnach płyt 32.bit w załączniku firmware.bin dla BTT SKR 2.
Czy ktoś może udzielić pomocy w rozwiązaniu tego problemu?

Z góry wszystkim dziękuję !
Attachments:
open | download - Marlin.zip (84.7 KB)
open | download - firmware.bin (181.2 KB)
Re: BTT SKR 2 v.B Marlin 2.09.01 extruder podczas drukowania nie podaje filamentu
August 29, 2021 10:24AM
Hello !
I am asking for help in solving the problem with my Corexy BTT SKR 2 rev B printer

In the attachment my configuration files.
description of the problem:
The exstruder motor works from the LCD panel (M302 P1) without a nozzle from the Repetier -Host, you can easily calibrate stp / mm. Everything seems to be working properly. The problem appears when the printed extruder oscillates, does not feed the filament.

movie:
[drive.google.com]
movie homing:
[drive.google.com]

This is my second DIY COREXY printer. The first Cartesian (Marlin1.9) printed all the necessary components for DIY COREXY construction. I have some idea about 3D printing. I have already run a few kg of filament through the extruder of the first.
First, I had the MKS-Sbase board, I thought it was the board's electronics. I changed it to BTT SKR 2V.B and the problem with the extruder repeated.
The nozzle is not clogged. I have replaced:
E axis motor power cables "
engine
Power Supply
I have no ideas for fixing the problem of the "E" axis, which is very unusual because it occurs only during printing.
This is not a problem with the slicer because the G-code can be easily printed on the first printer with Marlin 1.9.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login