Magoři jste všichni 3 nemáte si co vyčítat, místo ignorace jen přilejváte do ohně. S tímhle fórem končím. Mějte se tu, hádejte se o ničem, hoňte si ty svý malý ega / péra, ale už ne přede mnou.by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
QuoteKikin Expo cajk. Forrest debil A řekl jsi mu to do očí jako chlap nebo jen rozesejváš urážky po fóru jako dítě? Začni se trochu chovat, tohle fórum není hospoda.by majkl - Obecné
Ještě k té gumě a extruderu, mám tenhle extruder: Právě jsme tiskli ryskou 1.6mm, 0.5 vrstvu, 10/mms kryt na GoPro - a výsledek je super. Jaký přesně model ti nejde vytisknout? Pošli STL zkusim to.by majkl - Obecné
Ještě mě napadlo, že jsme povolovali přítlak na extruderu. Podávací kolečko nám neformovalo plast. Hotend máš předpokládám celokov E3D nebo něco podobného Mám Rubber od PlastInk - černá, modrá, červená - 0.5Kg - 1 060Kč POM se mi tu zatím válí, ještě jsem ho nezkoušel, spíš mě baví PET a Polykarbonát. Zkusím ho co nejdřív.by majkl - Obecné
vozítko jsem nahrál na yt: taky jde o to, aby se ti materiál nezahříval směrem nahoru v hotendu, zkusil bych co nejvíc chladit vršek he. jakej materiál máš? já mám italskej PlastInk.by majkl - Obecné
Jo, to znám, nedávno jsme si takové vozítko vytisknuli: Tisk gumovym matrošem je peklo, je rozumné mít větší trysku (0.6), je potřeba pomalu (30mm/s) a případně i přidat teplotu. Drží mi to na abs juice. Dobré podávací kolečko je nutnost. A co nejpřímější a neuzavřenější vedení filamentu v extruderu je výhodou. Kdyby si někdo chtěl hrát, tak tu mám pár špulek navíc.by majkl - Obecné
Mě to připadá jako špatně zkalibrovaný extruder. Zkus za běhu přidávat a ubírat materiál: např.: M221 S110 Zvýší rychlost extruderu o 10%. A nerezová tryska chce větší teplotu než jiné.by majkl - Obecné
Provedl jsem jednoduchej experiment vytisknul jsem si predmet s 1/16 a 1/32, tusim ze to bylo na 120mm/s, rozdil = 0 - jen je prijemne, ze to pekne seveli. Jakej si provedl experiment ty, ze se tu tak ohanis?by majkl - FAQ & HOW-TO a odkazy
Asi čteš selektivně, 1/32 jsem zkusil už dávno. Žádný přínos, krom tiššího chodu jsem nezaznamenal. viz: Důvod vzniku tohodle tematu je jasnej, potvrdit nebo vyvrátit marketingový blábol, že je 4 násobné zjemnění kroků nějakou výhodou. No a PROSTĚ NENÍ! Tedy buď někdo ukažte, že je a nebo si šetřete klávesnici.by majkl - FAQ & HOW-TO a odkazy
Já 1/32 mám a jediné co se změnilo je, že je tiskárna tišší. 4x vyšší rozlišení JE MARKETINGOVÝ BLÁBOL. Je to důležitý asi tak, jako kdybych napsal, že u mý tiskárny mám dvakrát delší přívodní kabel. (sice hezký, ale lepší výtisky mít nebudu).by majkl - FAQ & HOW-TO a odkazy
1.6mm tryska, rychlost 20mm/s, teplota 220C, výška vrstvy 1.6mm, ve sliceru nastavená tryska na 1.8mmby majkl - Obecné
Prosím pokračujte tady: Založte si vlákno, kdo je jakej debil. Není to jen o tom, že si tu vylejete srdíčko, přidáváte dalším lidem práci.by majkl - Koš / kanál
My máme z obou stran větráčky a v pohodě.by majkl - Problémy
Právě jsem si přivezl spoustu materiálů na testování (PVA, HIPS, PA, POM, PC, PETG). PETG chce oproti T-Glass (PETT) vyšší teplotu tiskneme na 230C (PETT chtěl 210C). Průhledný je to stejně, ještě to zkusím rozbít a zjistit jak je to s pevností. Fotku dodám.by majkl - Obecné
Zkusím udělat čistou instalaci (nejspíš o víkendu), jedno volné raspi se mi tu teď válí. Nebo pošli výstup toho co ti to udělalo? Teploty jsem rád, žes rozklíčoval, připadalo mi to hrozně divnýby majkl - Software
Teacup ten M kód neumí - Ale jestli jsi nedělal moc úprav do kódu, tak věřím že to za hodinku máš nastavené znovu.by majkl - Software
Nebo zkus Gen7 Jednoduchý, jednostrannej tišťák.by majkl - Problémy
napiš M503 a přečteš si většinu parametrů.by majkl - Software
Potenciometr nebo vícepolohový přepínač by přepínání teplot vyřešil.by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
Myslím, že na větráček stejně dojde. Když budeš chtít "tisknout" do vzduchu pomocí pla. Tj. větrák kterej fouká okolo trysky.by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
Nešlo by místo krokáče použít servo? Žádná velká přesnost netřeba. Cena a náročnost by se snížila o ovladače krokáčů. LCD mi připadá, že to celé jen prodraží. K čemu by mělo sloužit? Vidím to jako kombinace mikropájky a tavné pistole s motorovým podávátkem Potenciometrem nastavíš teplotu, ledka bliká, bliká až dobliká, zmačknu spušť a motorek tlačí. Jestli je cílem stahnout cenu, tak myslím,by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
Jo, asi bych to přeflashovával. A nebo by se dalo použít ATTINY23 a rovnou do něj nahrát V-USB. Programování to není složitý s V-USB zkušenost nemám, ale jinak je to PID a případně nějaké jednoduché menu.by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
ATTINY bude stačit. Klidně i ATTINY13by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
zkus resinex.cz jakej jsi použil motor?by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
Čínský klony 3Doodleru se pohybujou okolo 100 dolarů, tak jestli to za tu námahu stojí.by majkl - Novinky, nápady, nová řešení
Já mám v plánu koupit plynovej hořáček, tím mi to připadá nejlepší - ohřát a tlakem vyfoukat.by majkl - Hotendy a hlavy
My taky čistíme hotend nad plynovým sporákem. Nejprve vypálíme a pak nechám chladnout cpu do toho materiál a vyndavám případné zbytky. Nahříváním a protahováním filamentem jsem vždycky všechno vytáhnul. Aceton nepoužíváme, tiskneme především z PLA a aktuálně Nylonem a PETem.by majkl - Hotendy a hlavy
Tabulka se dá jednoduše generovat tady:by majkl - FAQ & HOW-TO a odkazy
Mě přpadá, že je ten heatbrake málo probranej. Nevypadá moc podle výkresu E3D:by majkl - Prodám, koupím / komerční nabídky